Aceste Condiții generale reglementează raporturile între „STAR ALLIANCE" LTD, în calitate de furnizor și clienții săi, ca utilizatori ai site-ului furnizorului www.tendenzstore.ro. Tendenz este o marcă comercială și peste tot în condițiile generale sub denumirea Tendenz se are în vedere titularul mărcii comerciale ""STAR ALLIANCE"" LTD.
І. Dispoziții generale
1.1. Informații referitoare la furnizorul, conform legii comerțului electronic și legii privind protecția consumatorilor. Denumire: „STAR ALLIANCE" LTD Date de corespondență: Bulgaria,Sofia 1510,Vladajska reka 8 Str., email: shopro@tendenzshoes.com, tel. +400312294540 Înregistrare în registre publice: Registrul comerțului, Agenția înmatriculărilor – CUI: 131256988, Registrul administratorilor de date personale – nr. 25842 Înregistrare în scopuri de TVA: BG131256988
1.2. Utilizatorul declară că este familiarizat cu aceste condiții generale și apăsând pe orice link, buton, imagine sau aplicație situate pe site-ul www.tendenzstore.ro, utilizatorul în mod expres și necondiționat cade de acord cu ele.
1.3. Tendenz își rezervă dreptul de a modifica
designul site-ului www.tendenzstore.ro, conținutul său și aceste
conditii generale in orice moment. Modificările intră în vigoare de la
data efectuării / publicării lor pe www.tendenz.ro
ІІ. Termene Termenele utilizate în aceste condiții generale au următoarele semnificații: Pagina de Internet este o colecție de site-uri web cuprinse într-un site web comun, care sunt încărcate în browser-ul dvs., introducând adresa www.tendenzstore.ro. Utilizator al www.tendenzstore.ro este orice persoană care a introdus adresa web sau a ajuns la www.tendenzstore.ro prin trimitere de la un alt site pentru a face cumpărărturi de bunuri pe cale electronică.
Utilizator înregistrat -este
orice persoană care a efectuat acțiunile indicate de Tendenz, ca
rezultat fiind includerea în baza de date Tendenz și posibilitatea
verificarii istoricului comenzilor sale la www.tendenz.ro
Utilizator cu comandă rapidă- este orice persoană care a efectuat acțiunile indicate de Tendenz pentru a comanda mărfuri de la www.tendenzstore.ro, fără a fi înregistrat și inclus în baza de date Tendenz.
Browser - un program de calculator, care oferă posibilitatea de transfer, prelucrare și vizualizare a datelor prin diferite tipuri de protocoale de transfer de date. Acțiuni malițioase sunt acțiuni sau inacțiuni care încalcă etica de Internet sau care provoacă daune persoanelor conectate la rețelele de Internet sau la cele asociate, trimiterea de spam (mesaje comerciale nesolicitate, spam), accesul la resurse cu drepturi altor persoane și la parole, folosind deficiențele sistemelor în scopul obținerea unor beneficii personale sau pentru dobândirea unor date (HACK), efectuarea unor acțiuni care pot fi calificate ca spionaj industrial sau sabotaj, deteriorarea sau distrugerea unor sisteme sau masive informaționale (CRACK), trimiterea unor „cai troieni" sau provocarea instalării unor viruși sau sisteme de control de la distanță, perturbarea activității normale a altor utilizatori ai Internetului și ai rețelelor aferente, efectuarea oricăror activități care pote fi clasificate ca infracțiuni sau contravenții administrative conform dreptului bulgar sau altor legi aplicabile.
Profilul de utilizator- este o parte separată din www.tendenzstore.ro, care conține informații despre utilizator - adresa de e-mail și parola, prin care sunt accesibile serviciile furnizate de Tendenz și prin intermediul căruia are loc schimbul de informații între utilizator și Tendenz; Contract pentru vânzare la distanță - orice contract încheiat pe baza unei propuneri din partea Tendenz și un utilizator, ca parte a unui sistem de vânzare de mărfuri sau de prestare de servicii, în care de la data trimiterii ofertei până la data încheierea contractului părțile nu au contact fizic. Fiecare comanda efectuată reprezintă un contract separat. La efectuarea unei declarații electronice de încheiere a unui contract de vânzare, utilizatorul este de acord cu Condițiile generale și cu conținutul contractului de vânzare la distanță, care prevede metodele de plată, accesibil într-o locație www.tendenzstore.ro. Broșuri / notificări / mesaje - mijloace de informare, în special electronice, referitoare la produsele și serviciile oferite de către Tendenz și cele ale partenerilor săi, inclusiv achiziționarea de vouchere sau promoții oferite într-o anumită perioadă de timp;
ІІІ. Confidențialitatea datelor furnizate
3.1. Datele personale primite de Tendenz la înregistrarea sau la încheierea contractului de vânzare fără inregistrare, vor fi utilizate doar pentru deservirea utilizatorilor – acceptarea și realizarea comenzilor și pentru a lua legătură cu utilizatorii, la apariția oricăror probleme legate de comandă.
3.2. Tendenz îndeplinește cerințele legii de protecție a datelor cu caracter personal și este responsabil pentru asigurarea protecției datelor utilizatorului cunoscute cu ocazia încheierii contractului la distanță, cu excepția cazurilor de forță majoră, accidente sau acte răuvoitoare ale terților.
3.3. Prin acceptarea condițiilor generale, utilizatorul este de acord ca datele sale să fie stocate și procesate conform legii și este de acord ca datele sale personale, declarate accesibile publicului larg în profilul său de utilizator la www.tendenzstore.ro să fie folosite de Tendenz în scopuri de marketing direct.
3.4. Tendenz se obligă a nu dezvălui informații personale despre utilizator și a nu furniza informațiile colectate unor persoane terțe - organisme guvernamentale, societăți comerciale, persoane fizice și altele, cu excepția următoarelor cazuri: - a obținut acordul expres al utilizatorului la înregistrare sau la o dată ulterioară; - informațiile sunt solicitate de către organismele sau funcționari de stat, care conform legislației în vigoare au dreptul de a solicita și colecta astfel de informații în conformitate cu procedurile statutare; - alte cazuri prevăzute de lege.
3.5. Prin înregistrarea sa pe www.tendenzstore.ro, utilizatorul este de acord la adresa de e-mail menționată să primească mesaje personale, reclame sau alte mesaje comerciale de la Tendenz.
ІV. Utilizarea site-ului www.tendenz.ro
4.1. La utilizarea site-ului Tendenz, utilizatorul este responsabil pentru toate consecințele rezultate din comportamentul său, inclusiv pentru orice prejudicii materiale, intelectuale, electronice sau de orice altă natură, cauzate site-ului, serviciilor, Tendenz sau oricărei alte persoane cu care Tendenz a semnat un acord de colaborare sau de prestare servicii în conformitate cu legislația bulgară.
4.2. Site-ul se adresează utilizatorilor cu și fără înregistrare. Posibilitatea de a face comenzi on-line este disponibilă utilizatorilor care au reședința în România sau în afara teritoriului țării. Persoanele în vârstă de sub 18 ani nu au dreptul a face declarații și a încheia contracte, conform acestor condiții generale. Prin trimiterea unei comenzi și / sau crearea unui cont, utilizatorul declară că este adult (persoană în vârstă de peste 18 ani).
4.3. Prin acceptarea acestor conditii generale, utilizatorul este informat că tot conținutul, inclusiv imagini, text și / sau conținut multimedia, design, software, baze de date, informații și orice alt conținut, publicat pe www.tendenzstore.ro se află în proprietatea Tendenz.
4.4. Utilizatorul nu are dreptul a copia, transfera, modifica, utiliza, furniza, etc. conținutul www.tendenz.ro, fără acordul expres scris al Tendenz, cu excepția cazurilor de utilizare non-comercială.
V. Comandă, contract și plata prețului
5.1. Utilizatorul are dreptul a comanda toate produsele prezente în www.tendenzstore.ro. La realizarea comenzii, utilizatorul are dreptul a selecta tipul, marca și modelul mărfurilor și cantitatea acestora, condițiile de plată, modul și condițiile de livrare, în funcție de posibilitățile oferite de www.tendenzstore.ro. La efectuarea comenzii, utilizatorul intră în raporturi contractuale cu Tendenz de vânzare-cumpărare a articolului selectat, reglementate prin aceste condiții generale. Contractul de vânzare de la distanță dintre utilizator și Tendenz se consideră încheiat din momentul confirmării comenzii concrete de către Tendenz.
5.2. Sistemul online de cumpărături prin intermediul site-ului reflectă disponibilitatea articolelor la momentul actual, având în vedere dinamica vânzărilor este posibil ca anumite produse publicate și listate pe site ca "disponibile", în momentul trimiterii comenzii să fie epuizate și să nu poată fi comandate / confirmate și livrate de Tendenz.
5.3. Toate comenzile primite vineri seara, sâmbăta și duminica sau în timpul sărbătorilor oficiale sunt procesate în urmatoarea zi lucrătoare.
5.4. Plata prețului contractului se efectuează prin modalitățile indicate pe www.tendenzstore.ro, cu efectuarea plății utilizatorul face declarație voluntară că este de acord să plătească produsul și este de acord cu condițiile generale. 5.5. Prețurile produselor menționate pe www.tendenzstore.ro sunt prețuri finale și includ TVA. Costul de livrare este plătit de către utilizator la onorarea comenzii.
5.6. Tendenz își rezervă dreptul de a modifica prețurile produselor, precum și cele pentru livrare.
VІ. Livrare
6.1. Produsele comandate sunt livrate de compania de curierat DPD la adresa specificată de dumneavoastră.
Livrarea se efectuează în șapte zile lucrătoare. Taxa de livrare a coletelor este unică pe întregul teritoriu al României și este în valoare de 18 RON. Livrarea este gratuită pentru comenzi cu o valoare totală peste 150 RON pe teritoriul României!
6.2. La livrare destinatarul semnează scrisoarea de trăsură, care atestă îndeplinirea corespunzătoare a comenzii.
6.3. Tendenz oferă posibilitatea efectuării unor comenzi internaționale, cărora aplică aceste condiții generale. Livrările internaționale se realizează printr-o firmă de curierat.
VІІ. Reclamație. Garanție. Refuzul comenzii.
7.1. Reclamații pentru defecte vizibile se pretind în termen de 30 de zile de la achiziționarea mărfurilor, iar pentru defecte ascunse la descoperirea acestora, dar nu mai târziu de la expirarea termenului de garanție a acestora. Costurile de returnare a produsului, legate de reclamația și trimiterea unui produs nou sunt suportate de utilizator. Produsele cu reclamații se trimit la următoarea adresă:Bulgaria,Sofia 1510,Vladajska reka 8 Str, +40312294540
7.2. Perioada de garanție comercială a produselor este de 30 zile, se aplică produselor achiziționate pe teritoriul Uniunea Europeană. În cazul dezlipirii și/sau defectelor care pot fi îndepărtate și numai dacă nu sunt cauzate de exploatarea necorespunzătoare, pantofii se repară în termen de 30 de zile și se trimit prin firma de curierat către client.
În legătură cu respectarea drepturilor voastre si respectarea Legii privind protecția consumatorilor, este important de știut că:
112. (1) În cazul neconformității mărfurilor de consum cu contractul de vânzare, consumatorul are dreptul de a face reclamație, solicitând vânzătorului să aducă marfa în conformitate cu contractul de vânzare. În asemenea cazuri, utilizatorul poate alege între repararea produsului sau înlocuirea acestuia cu unul nou, cu excepția cazurilor în care acest lucru este imposibil sau modalitatea de despăgubire aleasă este disproporționată.
(2) Se consideră că despăgubirea consumatorului este disproporționată dacă impune vânzătorului costuri care în comparație cu alte modalități de despăgubire este nerezonabilă, luând în considerare:
- valoarea mărfii utilizatorului în lipsa neconformității;
- 2. importanța neconformității;
- 3. posibilitatea de a oferi consumatorului o altă cale de despăgubire.
Art. 113. Când marfa consumatorului nu este conformă contractului de vânzare, vânzătorul este obligat să aducă această marfă în conformitate cu contractul de vânzare.
(2) Conformarea mărfii contractului de vânzare trebuie realizată în termen de o lună de la reclamația utilizatorului.
(3) După expirarea termenului prevăzut în alin. 2, consumatorul are dreptul de a rezilia contractul și a-i fi rambursată suma plătită sau de a solicita reducerea prețului mărfii.
(4) Conformarea mărfii contractului de vânzare este gratuită pentru utilizator. Acesta nu datorează costuri legate de expedierea mărfii sau pentru materiale și munca ocazionate cu repararea mărfii, și nu trebuie să suporte inconveniente majore.
(5) Utilizatorul poate solicita și despăgubiri pentru prejudiciile suferite în urma neconformității.
Art. 114. (1) În cazul neconformității mărfurilor cu contractul de vânzare sau în cazul în care utilizatorul nu este mulțumit de soluționarea reclamației cf. art. 113, are posibilitatea de a alege între una dintre următoarele opțiuni: 1. rezilierea contractului și restituirea sumei plătite de acesta; 2. reducerea prețului.
(2) Utilizatorul nu poate pretinde rambursarea sumei plătite sau reducerea prețului mărfurilor în cazul în care comerciantul cade de acord să înlocuiască marfa respectiva cu una nouă, sau să fie reparată în termen de o lună de la depunerea reclamației de către utilizator.
(3) Comerciantul este obligat să satisfacă cererea de reziliere a contractului și a rambursa suma plătită de consumator, atunci când după ce a îndeplinit trei reclamații ale consumatorului prin repararea aceluiași produs în perioada de garanție din art. 115, apare o nouă neconformitate a produsului respectiv cu contractul de vânzare.
(4) Utilizatorul nu poate pretinde rezilierea contractului, dacă neconformitatea produsului cu contractul este nesemnificativă.
Art. 115. (1) Utilizatorul poate exercita dreptul său, în temeiul prezentei secțiuni în termen de doi ani de la livrarea produsului respectiv.
(2) Termen prevăzut de alin. 1 se suspendă pentru timpul necesar reparării sau înlocuirii produselor sau pentru atingerea unei înțelegeri între vânzător și utilizator cu privire la soluționarea litigiului.
(3) Exercitarea dreptului consumatorului din alin. 1 nu este legată de orice alt termen de pretindere acțiune, diferit de termenul din alin. 1. Articolele menționate fac parte din legea referitoare la protecția consumatorilor.
7.3. Dacă produsul primit de utilizatorul nu corespunde mărimii dorite, acesta are dreptul de a returna articolul pentru înlocuirea acestuia cu același produs dar de mărime diferită, costul de returnare și retrimiterea fiind suportate de consumator.
7.4. Refuzul comenzii În temeiul art. 50 din legea privind protecția consumatorilor are dreptul de a renunța la contractul la distanță fără a menționa un motiv și fără a suporta vreun cost, fără a datora despăgubiri sau suporta penalități sau costuri, cu excepția costurilor prevăzute de art. 54, alin. 3 și art. 55 din legea prinvind protecția consumatorului, în termen de 14 zile de la data: acceptării mărfurilor de către consumatorul sau de către o persoană terță diferită de curier. Dreptul de refuz poate fi exercitat numai în cazul în care sunt îndeplinite următoarele condiții: marfa achiziționată trebuie să fie în ambalajul original, fără urme de utilizare sau de violare a aspectului său comercial și însoțită de toate documentele primite împreună cu produsul, în conformitate cu prevederile art. 55 din legea privind protecția consumatorilor. Costurile de transport ocazionate cu returnarea mărfurilor de către utilizatorul firmei Tendenz sunt suportate de către consumator, returnarea fiind realizată la biroul Strada Vladaiska reka 8, Sofia 1510, Bulgaria. Tendenz rambursează utilizatorului suma plătită de acesta în contul bancar al utilizatorului, nu mai târziu de 30 de zile de la data la care consumatorul și-a exercitat dreptul său de retragere din contractul încheiat. În cazul în care consumatorul își exercită dreptul de refuz de la contractul la distanță, utilizatorul trebuie să trimită sau să livreze mărfurile înapoi comerciantului sau unei persoane autorizate de acesta, fără întârziere nejustificată și nu mai târziu de 14 zile de la data la care consumatorul a comunicat comerciantului decizia sa de a se retrage din contract. Termenul final se consideră respectat dacă utilizatorul trimite sau livrează mărfurile comerciantului, înaintea expirării termenului de 14 zile. Atunci când utilizatorul întoarce marfa achiziționată de la www.tendenz.ro prin firma de curierat DPD, suma aferentă mărfii respective se rambursează după deschiderea pachetului și constatarea, prin întocmirea unui proces verbal de constatare, că produsul îndeplinește cerințele enumerate mai sus în p.7.5. 4. În cazul în care produsul nu corespunde celor menționate mai sus, acesta se restituie consumatorului la adresa de la care a fost trimis firmei Tendenz. Marfa achiziționată de la www.tendenz.ro se returnează la adresa firmei: Strada Vladaiska reka 8, Sofia 1510, Bulgaria
VІІІ. Litigii și plângeri
8.1. La apariția unor situații legate de probleme nesoluționate, clientul are dreptul a prezenta problemele controversate unui asistent de al nostru la adresa de corespondență.
8.2. Eventualele litigii care pot apărea între Tendenz și utilizator vor fi rezolvate de comun acord. În cazul în care acest lucru nu este posibil, ele vor fi adresate instanței competente, în conformitate cu legislația românească.
Daca apare o disputa legata de vanzarile onlain sau serviciile acestora puteti sa apelati la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului (ANPC) sau sa utilizati siteurile de solutionare a diferendelor online (ODR) (Online Dispute Resolution)