+40312294540

1.Cum să facem un retur?


Este nesecar în primul rînd  să-ne trimiteţi un E-mail cu numărulur de comandă  pentru a putea face  cererea  pentru curier.


*Produsul returnat trebuie să fie în ambalajul original , să nu fie utilizat și fără nici un defect. Returul trebuie să fie însoțit de documentele originale pe care le-aîi  primit la primirea comenzii ; factura si  formularul de returnare a produsului completat integral . Schimburi cu alt produs nu facem,doar returnăm contravaloare produsului in Contul Dumneavoastră sau a unui  membru de familie -contul IBAN si numele titularului sa fie scris citeţ.


* Costurile ocazionate cu returnarea și trimiterea produselor sunt suportate de client. Suma returnării produsului/-lor într-o singură direcţie va costa 20 RON.


*În cazul care primiţi articolul cu defect si doriţi a face retur, taxa de livrare va fi suportată de către noi.


2.Cum se procesează o comandă?


Puteţi  să faceţi comandă prin site-tul nostru fără  înregistrare la mai mult de un articol. Urmăriţi paşii:


1. Selectati produsul dorit, apoi marimea dorita.


2. Adaugati in cos una sau mai multe produse inaite sa complectati datele personale.


      










3. Complectaţi datele dumneavoastră(CNP-ul nu este obligatoriu  să complectaţi,doar în cazul in care doriţi  facture.


4. Scrieti E-mailul d dumneavoastră pentru corespondenţa legate de detalii cu privire la comandă.


5. Obligatoriu scrieţi Localitatea si Judeţul.



3. În căt timp ajunge coletul la Dumneavoastră


Produsele comandate sunt livrate de compania de curierat URGENT CARGUS la adresa specificată de dumneavoastră..Prelucrarea comenzii dupa intrarea in sistemul nostru  durează 4 zile lucrătoare. Livrarea se efectuează în 7 zile lucrătoare. Taxa de livrare a coletelor este unică pe întregul teritoriu al României, este în valoare de 18 RON.  Pentru comanda cu suma de peste 230 RON nu se percepe taxă de livrare. Dacă ati procesat mai multe comenzi in zile diferite fără să scrieţi comentar că  doriţi să fie cumulate- NU SE CUMULEAZĂ.


Comenzile intrate Vineri,Sămbătă si Duminică sau în Sărbaători Oficiale se va prelucra in prima zi lucrătoare.


4. E-mail pentru confirmare comenzii


Odată ce priocesati  comanda pentru un anumit model, modele, veți primi o confirmare a comenzii pe e-mail.


Daca nu-l gasiti mesajul  in e-mail probabil este in Spam. Pentru  a va gasim in sistemul nostru  este necesar  sa ne dati un numar r de confirmare  primit in  e-mail sau  un numar r de telefon folosit la procesarea comenzii.

© Copyright 2018 Tendenzstore. All rights reserved.